fredag den 10. september 2010

Vinterjakken skal findes..








Her på torsdag (den 16. september), skal jeg til Odense for at kigge på en vinterjakke. Nu bliver det jo efterhånden ret koldt, og jeg skal ikke nyde noget af at fryse.. Brrr.. ;)

Jeg ved egentlig ikke rigtig hvad jeg går efter af jakker, men de tre her er da meget pæne. Den øverste (skindjakken) er fra http://www.ellos.dk/, hvilket de to andre jakker også er, og koster 999 kr, hvilket nok er lidt for meget for mig. Udover at man kan få den i sort, kan man også få den i farven cognac.

Jakke nr. 2 (den i midten), koster 399 kr, og kan fås i blå, grå og sort. Jeg kan personligt bedst lide den i blå, så får man lidt farve i den mørke vintertid ;) Jeg syntes at prisen er ret god. 400 kr for en jakke er vel ikke helt galt.

Jakke nr. 3 (den nederste, altså sømandsjakken) fås i farverne sort, grå og marine. Den koster 599 kr, hvilket vel er en okay pris.

Har du fundet din vinterjakke til i år?

Ingen kommentarer: