fredag den 17. september 2010

Vinterjakken, vinterstøvlerne osv..



Nu er der som lovet kommet nogle billeder ind af de ting jeg købte igår.

Vinterjakken er fra Only, og kostede 400 kr. Vinterstøvlerne er af mærket Vagabond, og de kostede 1000 kr, hvilket er mange penge, syntes jeg, men min mor var så sød og betale halvdelen af dem, så jeg skulle altså kun give 500 kr. Jeg regner med at støvlerne også kan bruges til næste år. Leopardcardiganen er fra H&M Divided, og kostede 200 kr.

Leopard-vanterne/handskerne er også fra H&M, og kostede vidst nok 60 kr. Det farvede tørklæde er fra Nielsen's, og det kostede 200 kr. Det syntes jeg er mange penge for et tørklæde, men alligevel.. Det var så dejlig blødt og så er det jo også rigtig farverigt, hvilket er meget godt når dagene bliver helt grå ;)

Det sidste tørklæde (altså det sandfarvede/beige tørklæde) er et jeg fik gratis i Vero Moda. Man kunne få et gratis tørklæde, hvis man købte sin vinterjakke der mellem den 16. og 25. september. De tørklæder man kunne vælge var dog ikke de mest fantastiske i verden (der var to hvide, to sorte og to beige tørklæder), men det er da meget dejligt at få et gratis tørklæde :)

Jeg ved godt at mine arme måske har en lidt underlig stilling på billedet med jakken ;) Billedet af cardiganen blev heller ikke for godt, farven på den højre del af cardiganen blev meget blå. Den farve der ligner cardiganens farve i virkeligheden mest, er farven på den venstre del af cardiganen på billedet.

Ingen kommentarer: