torsdag den 16. september 2010

Vinterjakke + støvler + mere købt.


Nu har jeg fået købt en vinterjakke og et par vinterstøvler. Så kan kulden bare komme an! Udover det fik jeg også købt et par handsker, to tørklæder og en lækker is fra Coldstone. Mmmm..
Der kommer billeder af det hele imorgen, eller i hvert fald inden weekenden er slut. Håber jeg. Jeg lover at billederne kommer indenfor den nærmeste fremtid ;)

Da jeg jo endnu ikke har fået taget billeder af de ting jeg har købt, syntes jeg lige at jeg ville smide et billede ind af vores "gård"/"gårdsplads" eller hvad man nu kalder det, som den så ud i midten af december 2009. Der kom en hel del sne. Bygningen til højre er vores udhus. Selve huset ligger en anelse til venstre (altså udenfor billedet. Huset kunne ikke nå at komme med) ;)

SNE! BARE KOM AN! ..eller.. Måske kommer sneen ikke liiiige nu, men jeg er klar til det når den gør ;)

Ingen kommentarer: