søndag den 19. december 2010

Get the look - Anne Hathaway.

Top - Blazer - Shorts - Ur

Anne Hathaway har nu også en rigtig flot stil :) Outfittet hun har på, på billedet er dejligt enkelt, men alligevel super flot. Minimalisme når det er bedst.

Elsker den blazer jeg har fundet. Den er fra Topshops samarbejde med Kate Moss, det er også derfor prisen er så høj. 1100 kr er nok lidt for meget til mig, desværre. Æv æv, men der kan nok godt findes et alternativ :)

Hvis du ikke lige ved hvad hun er kendt for, så kan jeg fortælle dig at hun er skuespiller, og blandt andet har spillet med i to af mine yndlingsfilm: The Devil Wears Prada og Bride Wars.

Nu har i fået ret mange "Get the look" den seneste tid, så der går nok lidt tid før i får flere ;)

2 kommentarer:

mia sagde ...

hun er så stilet. hun kunne godt være lidt mere rå, men okay. så ville hun bare ligne alle andre. fedt hun har sin egen stil.:)

Julie sagde ...

Hendes stil er meget fin og feminim. Jeg kunne godt finde på at hoppe i outfittet på billedet, men jeg ville nok bruge nogle lidt rockede/rå smykker til, så det ikke blev for fint :)