lørdag den 25. december 2010

Onlineudsalg + min jul

www.topshop.com, www.asos.com, www.missselfridge.com og en del andre onlinebutikker har allerede smugstartet deres januarudsalg for nogle dage siden, så hold øje med de forskellige onlinebutikkers "Sale" kategorier :)

Jeg har allerede fundet en masse ting jeg godt ville eje ;)

Jeg havde en super god jul igår med mine to lillesøstre, mine forældre, min bedstemor og bedstefar og min ene morbror :) Vi havde det super hyggeligt, og fik noget rigtig god mad, hvilket jo altid er dejligt ;) Det var dog lige før at vi aldrig var nået hen til min morbror, der var simpelthen så glat, og sneen fygede (føg?) helt vildt.

Der var dog ikke rigtig nogen bløde pakker under træet til mig, men nu har jeg jo også fødselsdag snart, og så kan det være at der kommer nogen der ;) Her til jul fik jeg blandt andet den samlede boks med Venner (TV-serien), altså alle ti sæsoner, og så fik jeg et spil til min Wii (U-Sing 2. Så skal der gang i mikrofonerne, haha) ;) Jeg fik også Sex & The City 2 på DVD, en rigtig flot lysestage, to CD'er med Julie Maria ("På kanten af virkeligheden" og "Yaguar") plus en masse andre dejlige ting :)

Hvordan var jeres juleaften? Fik i noget god mad, og nogle gode gaver? :)

Ingen kommentarer: