tirsdag den 21. december 2010

Travlhed.

Jeg har ikke været specielt meget på computeren de sidste par dage, kun lige nok tid til at opdatere bloggen. Har slet ikke fået nået at læse alle de nye indlæg der er kommet på de blogs jeg følger via Bloglovin', så da jeg loggede på Bloglovin' idag, havde jeg 138 indlæg at læse. Nåh. Så får man da lidt tid til at gå med det ;) Det er også dejlig afslappende, har lidt travlt i denne uge.

I går skulle jeg først på arbejde, og så tog jeg hjem for lige at hoppe i bad inden jeg tog hen til en af mine veninder. I dag tog jeg også på arbejde, og så skulle jeg have været til Sønderjylland bagefter, men det blev droppet da vi simpelthen har fået ekstremt meget sne her i nat. I morgen (efter arbejde) skal jeg så hen til min farmor og farfar og julehygge med den side af familien :) Torsdag står den på afslapning, inden det går løs med juleaften fredag ;)

Har I også travlt her op til jul, eller har i masser af afslapningstid? :)

2 kommentarer:

EMMA sagde ...

Ja, snevejret har virkelig lammet trafikken! Stod et kvarter i snevejret i dag, busserne hernede i Sønderjylland er helt fucked :-)
Rigtig fin blog forresten!
/Emma
www.emmoemmo.com

Julie sagde ...

Emma: Det ser nu flot ud, meeen... Upraktisk er det ;) og mange tak. Kigger da lige forbi din blog :)