søndag den 12. december 2010

Min lille abe


Som jeg har haft skrevet på bloggen før, fik jeg et gavekort til 100 kr. til http://www.coolstuff.dk/, som jeg så kunne shoppe for (læs mere HER). Det eneste jeg skulle gøre, var at anmelde produkterne. Jeg købte Pusteaben som du kan se på billederne (en lille smart en der puster ens neglelak tør når man lægger fingrene på den lille plade med bananerne på), og nogle varmeposer, der bliver varmet op når man tager dem ud af yderindpakningen.

Varmeposerne anmeldte jeg HER. Der har jeg skrevet at jeg blev lidt skuffet, da de overhovedet ikke blev særlige varme. Det trækker jeg dog i mig igen, da det åbenbart kun lige var min første pose der ikke blev særlig varm. De andre tre er faktisk blevet ret varme, så jeg var vidst lidt for hurtig til at bedømme dem :)

Nu har jeg fået testet Pusteaben, og den er faktisk okay god. Den puster ikke så kraftigt igen, men det går hurtigere med en pusteabe end det gør uden en pusteabe :) Desuden så ser den jo vildt sød ud, ikke? Jeg elsker den i hvert fald allerede. Den står så fint og pynter på badeværelset ;)

Jeg kan klart anbefale både varmeposerne og Pusteaben! Køb varmeposerne HER og Pusteaben HER :)

Ingen kommentarer: