tirsdag den 14. december 2010

Streetstyleblogs

En nem måde at få inspiration til outfits på, er at læse streetstyle/gademodeblogs. Altså blogs der udelukkende består af billeder af forskellige menneskers tøj. Tænker du "Jeg gad godt begyndte at læse nogle streetstyleblogs" eller "Jeg læser allerede streetstyleblogs, men jeg kunne godt tænke mig at læse nogle flere" ligenu? Så syntes jeg at du skal tjekke den liste ud, jeg har lavet. Den indeholder alle mine yndlings streetstyleblogs :)

- The Sartorialist
Engelsksproget streetstyleblog med flotte og inspirende billeder i god kvalitet. Nogle af billeder kunne man sagtens have hængende hjemme på væggen, så flotte er de. Helt klart en af mine favorit streetstyleblogs.
- Lookbook
En lidt anderledes streetstyleblog, da læserne selv uploader outfitbillederne. Lidt som en kæmpe blog hvor alle mennesker i hele verden kan lægge et billede af deres outfit ind.
- Copenhagen Streetstyle
Dansk streetstyleblog, med en masse gode billeder i god kvalitet af folk i København.
- Facehunter
 Engelsksproget streetstyle blog. Bloggeren rejser rundt i hele verden og tager streetstylebilleder. Det resulterer i en streetstyleblog med en masse forskellige outfits. Nogle kønnere end andre ;)
- Hel Looks
Engelsksproget streetstyleblog fra Finland, med en masse billeder af folk i Helsinki.
- Stockholm Streetstyle
Streetstyleblog med billeder fra Stockholm.
- Hanneli
Engelsksproget streetstyleblog med en masse fede billeder.
- Jak and Jill
Engelsksproget streetstyleblog, ejet af Tommy Ton, som er rigtig god til at fange de små detaljer.
- Altamira
Engelsksproget streetstyleblog med en masse billeder af folk med virkelig gennemførte outfits.


Et af mine yndlingsstreetstylebilleder, er dette. Jeg tror aldrig at jeg selv ville gå i sådan noget tøj, men jeg syntes bare at billedet er helt fantastisk flot. Det er fra The Sartorialist.

Hvad er din yndlings streetstyleblog? :)


Billeder fra de respektive blogs.

Ingen kommentarer: