fredag den 3. december 2010

Julegaveshopping og julemarked


Denne weekend kommer til at stå i julens tegn. I dag skal jeg ud og købe julegaver, og måske også shoppe liiiiidt til mig selv ;) Lørdag skal jeg med familien ind til Odense for at se H. C. Andersens Julemarked, det har vi set de sidste mange år og det plejer altid at være super hyggeligt. Søndag bliver der nok noget tid til lidt julehygge derhjemme :)

Jeg har allerede en idé om, hvad jeg skal købe i julegave til mine forældre, mine søskende og nogle af mine veninder. Mangler dog stadig at finde ud af hvad de sidste skal have, men det kommer jo nok :)

Det er ikke fordi at I ikke må vide hvad jeg køber af gaver, men jeg vil helst ikke offentliggøre det før de har fået gaverne. Man ved jo aldrig om de sidder og læser med derude ;)

Hvad skal I bruge weekenden på? :)

Ingen kommentarer: