fredag den 31. december 2010

Mit nytårsfortsæt

Min nytårsfortsæt (som jeg har tænkt mig at holde, haha) i år, er at jeg vil prøve at skrive ned når jeg køber noget, for at jeg kan holde lidt styr på hvor mange penge jeg egentlig bruger. Her i dag sad jeg lige og regnede på hvor mange penge jeg havde brugt i år 2010, og det kom faktisk lidt bag på mig hvor meget det egentlig var (bare rolig, jeg er ikke ruineret, haha ;)), så år 2011 skal være året hvor jeg prøver at begrænse min shopping lidt (eller begynde og shoppe lidt mere i genbrugsbutikker end jeg ellers normalt gør).

Dette indlæg er planlagt, for ligenu er jeg nok i fuld gang med at pynte op til nytår. Serpentiner, konfetti og alt mulig andet pynt. Jeg vil se om jeg ikke kan få noget og tage nogle billeder af min aften, som I kan se. Regner også med at tage et "dagens" billede til jer, meeen.. Skal lige have de sidste detaljer omkring mit outfit på plads først ;)

GODT NYTÅR! Tjekker nok lidt ind lidt senere :)

Ingen kommentarer: