onsdag den 29. december 2010

Mobil og H&M-katalog




Hej hej allesammen :) Så dumpede det H&Ms forårskatalog ned i postkassen, og det skal jeg kigge lidt i efter aftensmaden. Glæder mig til at se om der er nogen spændende :)

I har nok luret at der er nogle mobiltelefoner på billederne. Det er der skam en grund til! Mobil 1 på det første billede (den samme som der er på billede nummer 2) er den telefon jeg brugte i sidste halvdel af år 2008 (mener jeg). Så købte jeg en ny (mobil 2 på billede 1, den samme som mobilen på billede 3), fordi min søde hund tyggede i den første. Den "nye" har jeg så haft siden januar 2009 (cirka), og den har overlevet ALT. En masse tab på gulve, og så endda en svømmetur i badebassinet. Musiktasterne har dog været lidt løse på den den sidste uges tid, og igår faldt de helt af, da jeg tabte mobilen for jeg ved ikke hvilken gang, sååå.. Nu bruger jeg bidemærkemobilen indtil jeg får købt mig en ny ;)

Godt så. Det jeg gerne vil med hele denne lange mobilsmøre, er at spørge om der er nogle der kender en god mobil? Har dog nogle krav, haha ;) Den SKAL være en Nokia, og det må ikke være en klapmobil. Touch vil jeg heller ikke have. En skub-op mobil kan måske bruges, men vil allerhelst have en helt normal mobil. Det var mange krav, haha, men er der nogle der kender en mobil der lever op til dem? (eller bare næsten).
Det blev en lang og lidt kedelig smøre, håber i overlever ;)

Ingen kommentarer: