fredag den 24. december 2010

Hanne


I AFTEN ER DET JUUUUULEEEEAAAAFTEEEN, MEN DER ER LÆNGE, LÆNGE TIL!
Her er lige et lille blogindlæg der kan gøres venteetiden til i aften 2 minutter kortere ;)

Syntes godt nok at disse bukser fra Gina Tricot er virkelig flotte, kan bedst lide dem i navy. Modellen hedder "Hanne", og de koster 199 SEK. Det er omkring 150-165 danske kroner.

Ville ikke have noget imod at have "Hanne"-bukserne på i aften (JULEAFTEN!) men det bliver et par jeans, den blå trøje jeg har på HER og så en sort cardigan, eller min leocardigan (den jeg har på sammen med den blå trøje på tidligere link) og så en masse accessories, selvfølgelig. Lidt festligt skal det jo være ;) Så

Jeg har hele tiden vidst at jeg ikke skulle ud og købe nyt her til juleaften. Kan jo ikke bruge penge hele tiden, men måske der bliver investeret i lidt nyt til nytårsaften. Regner i hvert fald med at skulle ud og shoppe mellem jul og nytår. Hvad skal du have på i aften? :)
Se hvor fin Kia fra Fierce og fattig på SU er i Hanne bukserne fra Gina Tricot :)

4 kommentarer:

Nanna sagde ...

"Hanne"-bukserne er virkelig dejlige, jeg har dem også selv, de er bestemt et køb hver. :)

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com

Julie sagde ...

Overvejer dem også ret kraftigt, men tror lige jeg venter til januar, så kan det jo være de bliver sat ned ;)

Nanna sagde ...

Ja, det lyder som en god idé, dér får man jo tit gjort sig nogle gode fund! :)

Julie sagde ...

Det gør man nemlig, og det er jo dejligt for os der ikke svømmer i penge ;)