mandag den 20. december 2010

Harry Potter - anmeldelse

(Billede af Voldemort fra Harry Potter filmene)
Her igår var jeg jo inde og se "Harry Potter og Dødsregalierne del 1", og jeg syntes lige at jeg ville komme med en anmeldelse af filmen, da den simpelthen var helt vildt fantastisk! Nu er jeg måske lidt sent ude, da det jo er over en måned siden filmen blev vist første gang, men jeg har simpelthen ikke lige nået at se filmen før nu, hvilket ikke gør noget, for den har været værd at vente på!

Filmen var virkelig god (i hvert fald i følge et kæmpe Harry Potter fan som mig), og den er SÅ meget bedre end de foregående film (og det siger en hel del, da de foregående film også er vildt gode ;)) Mine favorit HP film er "Harry Potter og Halvblodsprinsen" (6'eren) og så den her (7'eren, del 1).

"Harry Potter og Dødsregalierne" er delt op i to film, da bogen er ret lang, og filmproducenterne ville gerne have det hele med. Det syntes jeg både er godt og skidt, da det er fedt at de vil have det hele med, men det er også lidt ærgeligt da filmen stopper på et virkelig irriterende tidspunkt. Man sidder bare og har lyst til at skrige "NEJ, DEN SLUTTEDE IKKE DER! DET MÅ DEN IKKE!!!", men det er vel på en måde også godt, så kan man da i hvert fald glæde sig til del nummer 2 af filmen, som kommer i biograferne i Juni 2011. Del 2 af denne film er så også den sidste film i Harry Potter serien (tud tud, jeg vil have meeere!)

Godt så. Hele denne anmeldelse, sagt med tre ord: SE FILMEN NU. (Bortset fra hvis du er Harry Potter hader. Så skal du nok ikke se den, haha) ;)

Ingen kommentarer: