mandag den 27. december 2010

Statement necklaces

1 - 2 - 3 - 4

Jeg er blevet lidt lun på idéen om statement halskæder (altså halskæder så store at man ikke kan undgå at lægge mærke til dem). Ejer dog ikke en eneste statement halskæde, så det kunne måske være et oplagt fødselsdagsønske, der er nemlig ikke så længe til at jeg har fødselsdag, og det er jo lidt for sent at ønske sig julegaver nu, haha ;)

Nåh, tilbage til statement halskæderne. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en, for jeg tror det vil se virkelig fedt ud til en enkel kjole/top/skjorte/trøje/et eller andet enkelt. Har en eller anden forestilling om, at hvis man har en statement halskæde på, så skal man ikke have særlig mange flere smykker på, da man så nok kommer til at føle sig som (og ligne) et overpyntet juletræ ;)

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Ja jeg er os begyndt, at tænke på om jeg skulle købe mig sådan en. :)

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com

Julie sagde ...

Ja, der findes jo rigtig mange fine :)