onsdag den 10. november 2010

Christmas wishes.


Jeg kunne godt bruge nogle gode ideer til hvad jeg kunne ønske mig til jul her i år. Indtil videre har jeg dette på listen:

CD: "På kanten af virkeligheden" og "Yaguar" af Julie Maria.
CD: "One Heart" af Celine Dion.
DVD: "The Devil Wears Prada".
DVD: "Sex and the City 2".
Gavekort til H&M og Rosengårdscenteret.
Abonnement på Sirene eller Bazar.

Udover disse, har jeg også en del lidt mere uopnåelige ønsker ;)

Hvad ønsker I jer til jul? :)

PS. Dette er bloggens indlæg nummer 100! Det svarer til at jeg har skrevet lidt mere end 1,1 indlæg om dagen. Håber på at det kan blive højere, så jeg i gennemsnit skriver 2 indlæg om dagen. Nogen gange er det bare svært at nå alt, selvom man gerne vil :)

2 kommentarer:

Michelle sagde ...

Det er rigtig svært at nå alt, men 1.1 er da også rigtig flot.. Tillykke med indlæg nr. 100 :)

http://so-this-season.blogspot.com/

Julie sagde ...

Mange tak :)