mandag den 22. november 2010

Så fik jeg købt noget.


Hvis du har læst HER, ved du at jeg er blevet blogtester for http://www.coolstuff.dk/. Kort sagt går det ud på at jeg har fået 100 kr. at shoppe for derinde, og så skal jeg så anmelde de ting jeg har bestilt.

Som man kan se på billedet, har jeg bestilt fire Varmeposer og en lille Pusteabe. Varmeposerne skal man bare tage ud af yderindpakningen (altså den orange. Indenunder den orange indpakning er selve varmeposen) og så har man en dejlig lille varmepose, der efter sigende skulle holde sig varm i 18 timer. Poserne er til engangsbrug, men den slags varmepose jeg har bestilt kostede også kun 4 kroner, så de er ikke så dyre.

Pusteaben er sådan en lille fyr der kan tørre din neglelak. Er den ikke sød? Man lægger bare fingeren på den lille bananplade, og så begynder aben at puste til ens neglelak, så den tørre hurtigere. Glæder mig til at teste den ;)

Jeg havde siddet og kigget lidt inde på http://www.coolstuff.dk/, og havde så bestemt mig for at købe Pusteaben der kostede 49 kr. Så kom der så porto oven i på 35 kr, og jeg havde derfor kun 16 kroner tilbage. Så var det jeg fandt varmeposerne og tænkte: "hvorfor ikke?" og så købte jeg fire af dem ;) Glæder mig også til at teste dem, for at se om de overhovedet kan holde i 18 timer, og om de overhovedet er særlig varme.

Ingen kommentarer: