søndag den 7. november 2010

These are the special times.


Jeg var lige i Odense her i dag, og fik købt nogle basis-basis ting: undertøj og sokker. Derudover så jeg også en vildt fin blå strik i H&M til 149 kr, jeg lod den dog hænge da den skulle håndvaskes.

Udover undertøj og sokker fik jeg købt en CD med Celine Dion. Den hedder "These Are The Special Times" (det er den der er på billedet). Det er en CD med julesange (altså en jule-CD) sunget af Celine Dion.
Mine yndlingssange på CD'en er "The Magic Of Christmas Day (God Bless Us Everyone)", "Happy Xmas (War Is Over)" og især "These Are The Special Times". Hør den her:


Iiih hvor er jeg bare i julestemning lige for tiden. Nu er der jo heller ikke længe til 1. december, der er faktisk kun 3 uger og 2 dage. Andre end mig der glæder sig til jul? :)

Ingen kommentarer: