søndag den 28. november 2010

Dagen idag...

Idag skal jeg så forlade Østfyn, og tage tilbage til Nordfyn (glæder mig til at se hvor meget sne vi har fået!). Klokken 16 er der så juletræstænding i byen, det er en fast tradition der altid ligger på den første advent.

Det går kort sagt ud på, at alle i byen (byen er på 45-50 husstande) der har lyst, mødes ved bystævnet. Så bliver det juletræ der står ved bystævnet tændt (altså lyskæderne der er i det), og så går vi så allesammen cirka 200 meter, ned til en fra byen og får æbleskiver, gløgg og sodavand i deres gildesal. Det er super hyggeligt, og man kommer rigtig i julestemning af det :)
Tror også at jeg skal have ordnet julepynten idag, har endnu ikke nået at få pyntet op til jul, da jeg jo har været væk hele weekenden.

Jeg har ikke lige fået taget noget "dagens"-billede idag, da mit outfit er ret søndagsagtigt. Meget afslappet. Det består af et par almindelige jeans, en sort top og så min elskede røde skjorte fra H&M udover som en cardigan :)

God jul til jer alle! :)

Ingen kommentarer: