tirsdag den 2. november 2010

En cardigan, flere cardigans...


Jeg har før blogget om en cardigan jeg købte på asos.com (HER og HER. I det indlæg det første link fører til, står der dog at cardiganen også fås i gul. Det gør den ikke mere, den gule farve er blevet erstattet af en grøn). Det var den nederste cardigan på billedet jeg købte, altså den sorte.

Jeg er blevet virkelig glad for min cardigan, så nu drømmer jeg om at få den i navy også. Den må også gerne være i mit klædeskab i grøn og gråmeleret ;) Prisen er nu heller ikke dårlig. Cardiganen koster 155 kr, hvilket jo er en meget okay pris.

Egentlig burde jeg ikke drømme om cardigans ligenu, da jeg faktisk mere mangler en varm strik. Lets face it, det er altså ikke alle cardigans der varmer specielt meget (der er dog nogle der gør, det kommer jo an på hvor tykke de er). Cardiganen i dette indlæg varmer ikke rigtig, så det kan godt være at den ikke lige ryger ind i skabet lige nu, selvom det ville være fristende liiiiige at få en ekstra cardigan (eller tre) ;)

Ingen kommentarer: