lørdag den 20. november 2010

Testblogger hos www.coolstuff.dk


Jeg faldt lige over DETTE link, hvor der så stod at http://www.coolstuff.dk/ søgte nogle bloggere til at teste nogle af deres produkter. Man får så et gavekort på 100 eller 200 kr til Coolstuff, og så skal man bestille det man gerne vil teste.

Jeg prøvede så lykken, og nu har jeg fået et gavekort på 100 kr til Coolstuff, som jeg så skal købe for. Jeg regner med at få bestemt mig for hvilken ting jeg vil købe her i weekenden :)

Coolstuff har lavet nogle forskellige "kategorier" som så gør det lettere at finde den rigtige julegave til den rigtige person:

- Billige julegaver
- Sjove julegaver
- Firmajulegaver
- Julegaver til børn
- Julegaver til far
- Julegaver til mor
- Julegaver til ham
- Julegaver til hende
- Julegaver til kæresten (kvinde)
- Julegaver til kæresten (mand)
- Julepynt

Jeg overvejer lidt DENNE, som er en kop i porcelæn med silicone låg, som ligner de der papirskopper man får ved Baresso (og andre steder). Ved dog ikke helt op det bliver koppen, der er jo allerede så mange andre bloggere der har blogget om den, men nu må vi se :)

Ingen kommentarer: