søndag den 28. november 2010

Så har jeg fået mine ting

Som du har kunne læse lidt om HER og HER, fik jeg 100 kr. til http://www.coolstuff.dk/, som jeg så måtte shoppe for, så længe jeg bloggede om de ting jeg købte. Jeg købte 1 pusteabe (neglelaktørrer, hvor man lægger sin finger på den lille plade med bananer på, og så puster aben så neglelakken tørrer) og 4 varmeposer (sådan nogle der bliver varme når man tager den ud af yderindpakningen).



Jeg har endnu ikke prøvet pusteaben, men varmeposerne har jeg prøvet, og må sige at jeg er lidt skuffet. De bliver slet ikke så varme som jeg havde forventet, men til gengæld holder varmen faktisk længe. Jeg prøvede en omkring klokken 20 her i går, og den var stadig lidt smålun her omkring klokken 13-14-15 stykker idag, men alt i alt, så er de nu meget hyggelige :)

Glæder mig til at prøve pusteaben, er dog nødt til at få købt nogle batterier først, da jeg ikke lige har nogen liggende :)


Forresten: Glædelig 1. advent til jer alle! :) Nu er der kun tre dage til første december :)

Ingen kommentarer: