mandag den 29. november 2010

I want a clutch

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12

Sad lige og lurede lidt på http://www.asos.com/, og fandt en hel del lækre clutches. Jeg har ingen clutch, måske det snart er på tide at anskaffe sig en?

Alle disse clutches er fra ASOS eget mærke, og det betyder at du kan få 20% rabat på dem med koden ASOS20.

Det kunne også være at jeg skulle anskaffe mig nogle varme striktrøjer i stedet for at drømme om clutches.
Det er virkelig koldt nu her, og det er også svært at komme frem. Lige nu er byen jeg bor i næsten spærret i begge ender. Ved de store driver i byens ender er der kun lige nøjagtig ryddet nok sne til at en enkelt bil af gangen kan passere, man skal bare være forsigtig, da det er et forholdsvist smalt spor igennem nogle ret store
driver (mindst 60-70 cm, måske mere).

Hvordan er vejret hos jer?

PS. Lover at jeg nok skal begrænse mit bloggeri omkring vejret lidt ;) Haha ;)

Ingen kommentarer: