torsdag den 25. november 2010

Acne Hydro


Så har Acne lanceret en ny støvle. Den hedder Acne Hydro, og det er den på billedet. Den koster 3295 DKK, og er lavet i kalvelæder.

Jeg syntes faktisk de er meget pæne. Hvad syntes I? :)

Er ikke sikker på om de er særlig varme, så lige nu holder jeg mig i mine dejlig varme vinterstøvler fra Vagabond ;) Syntes godt nok det er koldt lige for tiden, brrrr. Der ligger også en lige smule sne her på Nordfyn, i hvert fald hvor jeg bor. Her i morges var det overalt, dog maks 1-2 centimeter. Nu er der bare næsten ikke mere, det meste er smeltet og blevet til vandpytter. Jeg vil da hellere have sne end vandpytter, men mon ikke der nok skal komme sne til vi bliver trætte af det på et senere tidspunkt ;)

Kan ikke lade være med at tænke på at der kun er en måned til jul nu (og at der 4 dage til 1. søndag i advent, og 7 dage til 1. december). Iiih hvor jeg glæder mig :)

Ingen kommentarer: