søndag den 14. november 2010

Wedding yesterday, relaxing today.

I går var jeg jo så (som jeg har skrevet her på bloggen) til bryllup, og det var super hyggeligt.

Maden var rigtig god, til forret var der noget røget kronhjort med peberrodscreme og der var noget der hed "laks i sprød kurv" eller sådan noget i den stil. Det var i hvert fald laks i sådan en eller anden form for "skal". Svært at forklare, men det smagte nu godt ;) Til hovedret var der tag-selv-bord med jordbærsalat, salat med blåbær og pinjekerner, kartoffelroulade med spinat, flødekartofler, fyldt kalkunbryst, oksesteg og en hel masse andet. Til dessert var der jo (selvfølgelige) bryllupskage. Den smagte nu også rigtig godt :) Derudover var der en slushicemaskine, og en popcornmaskine ;)
Det blev da til en hel roman om det mad der, jeg håber i overlevede ;)

Lige nu sidder og jeg og ser "4-stjerners middag", og venter på at vi skal have aftensmad. Den står på andesteg, mmmm :) Min farmor og farfar kommer over og spiser med, så det skal da nok blive rigtig hyggeligt :)

I morgen starter en ny uge. Er der nogen der har nogle spændende planer? Jeg skal i hvert fald hen til en af mine veninder til fest på fredag. Det glæder jeg mig da til :)

Ingen kommentarer: