fredag den 19. november 2010

Gratis levering hos Asos

Som jeg så flot har skrevet i overskriften, er der lige nu gratis levering hos http://www.asos.com/. Det er (desværre, men det siger vel lidt sig selv) ikke for altid, dog står der ingen steder hvornår den gratis levering stopper (jeg har i hvert fald ikke kunne finde det). Der skal ikke bruges kode, og der er heller ikke nogen mindste betaling for at du får gratis levering (altså ikke noget med at du skal købe mindst for £30 eller sådan noget). Asos har forresten 20% rabat på meget forskelligt festtøj fortiden.
ASOSFHM virker stadig. Den kode giver 20% på alt i fyrenes afdeling, men jeg har vist nogle smykker her på bloggen fra fyrenes afdeling, som jeg da godt kunne bruge ;) Så også lige at der findes en rabatkode (også til Asos) som giver 10% på alle tingene. Har dog ikke testet den, men det er værd at prøve. Koden er DELAYED15101.

Det var godt nok mange rabatter, tænker du nok nu, men jeg er slet ikke færdig ;) Du kan også få 20% rabat på e.l.f (http://www.eyeslipsface.com/)! Du skal bare bruge koden VIUNGE20. Koden udløber den 31. december 2010, så der er lidt tid endnu. Du skal bare købe for mindst £10 for at du kan bruge koden. VIUNGE20 kan sagtens bruges flere, gange, dog kun en gang per bestilling ;) (siger nok sig selv).

Ingen kommentarer: