lørdag den 9. oktober 2010

Onsdagens.


Dette er så hvad jeg havde på i onsdags. Beklager at sokkerne er lidt beskidte, men min hund kom ind udefra haven af, og havde pænt våde og beskidte poter. Alligevel ville han snakke med mig, og placerede sine "lækre" (eller ikke) poter på mine sokker ;) Jeg nåede ikke at skifte sokker der, og så glemte jeg selvfølgelig alt om det.

Cardiganen er fra H&M, trøjen er vidst fra Nielsens, og bukserne er også fra Nielsens.

Her kan du lige se min hund ;) Det er ikke her han sviner mine sokker til, det var cirka en time tidligere. Billedet er bare fanget hvor han løfter sin pote, så det ligner den rammer min fod, hvilket han ikke gør ;)

Min hund hedder Felix, og er en han gravhund på 3½ år :)



Forresten er dette bloggens indlæg nummer 50 ;) Så er der ikke langt til indlæg nummer 100! ;)

Ingen kommentarer: