tirsdag den 25. januar 2011

3 new rings




Jeg har aldrig gået særlig meget med ringe, da jeg aldrig har syntes at mine hænder var særlig pæne, men nu har jeg fået disse tre ringe fra Spinning Jewelry i fødselsdagsgave. Jeg syntes de er rigtig fine, og nu har jeg tænkt mig at gå meget mere med ringe. Ligenu er jeg igang med at kigge på lidt forskellige onlineshops, for at se om der er nogle der frister.

Hvilket smykke er dit yndlings; ringe, armbånd, halskæder eller øreringe? Før ville jeg have svaret halskæder, men jeg er også ret glad for armbånd og nu også ringe. Øreringe ejer jeg dog ingen af, da jeg ikke har huller i ørerne.

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Hold da op de er virkelig flotte!:)
//www.kathrines-blogger.blogspot.com

Nanna sagde ...

Vildt flotte ringe! ;)

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com

Julie sagde ...

Tak, jeg er også rigtig glade for dem :)