lørdag den 1. januar 2011

Dagens - 01.01.11 + Min nytårsaften



Skjorte: H&M - Armbånd (billede 2): H&M - Armbånd (billede 3, øverste): Fra Polen - Armbånd (billede 3, nederst): H&M. Desuden havde jeg bukser på fra Pieces, og en smuk nytårshat. Formen var som en af de der cowboyhatte, og så havde den sølvglimmer overalt ;)

Lige et dagens fra igår. Jeg droppede ideen om at tage kjole på, da jeg mere havde lyst til et par bukser og min skovmandsskjorte. Tog også lidt armbånd på (skal lige siges at armbåndet fra Polen ser meget blåt ud, men det er det ikke. Det er mere sort), for at det ikke blev for hverdagsagtigt. Det mest festlige jeg havde på var nok min sølvglimrede nytårshat. Den har jeg bare ikke lige taget et billede af ;) Hvad havde I på igår?

Her er lige to billeder fra min nytårsaften. Fik ikke taget så mange, men det går jo nok :)

Alt for dejlig dessert. Frugtsalat med chokoladestykker i. Mmmm.. Forretten var rejecocktail, og hovedretten var raclette, hvilket bestemt heller ikke var dårligt!
Lidt billedet af fyrværkeriet, dog har jeg snydt lidt med det. Billedet er rigtigt tre billeder, som jeg har sat sammen. Desuden har jeg også redigeret i farverne på det rød/blå fyrværkeri. Det var rigtig orange, gult og grønt ;)

Håber I kom godt ind i det nye år. Det gjorde jeg i hvert fald :)

Ingen kommentarer: