søndag den 23. januar 2011

H&M Waste collection

Da H&M i samarbejde med Lanvin lavede Lanvin for H&M kollektionen, blev der en masse stof til overs. Det har H&M valgt at bruge til en ny kollektion.

Jeg syntes at det er rigtig smart gjort af H&M, fordi det for det første er godt for miljøet, når stoffet ikke bare bliver smidt ud, og for det andet fordi H&M nu lige kan tjene lidt ekstra på de ting der ellers bare havde været smidt ud.

Hvilke ting fra kollektionen skal I have tjekket ud? Jeg tror jeg vil kigge nærmere på de to net, og så måske også toppen. Kollektionen kommer dog kun i udvalgte butikker, hvilke butikker ved jeg ikke helt nøjagtigt.

1 kommentar:

Nanna sagde ...

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at kigge nærmere på de to net, de er virkelig fede, også kan jeg også rigtig godt lide nederdelen. :)

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com