lørdag den 8. januar 2011

H&M - Mobiltasker


Jeg er et ret stort fan af mobiltasker, de er enormt praktiske,  - især hvis man som mig der har en masse par skinnyjeans uden lommer! Disse fra H&M er kommet i butikkerne for ikke så lang tid siden, og jeg overvejer at købe en, da den jeg har nu fra Pieces er lidt slidt. Snoren er blevet revet af i den ene side to gange, fordi jeg er hængt fast i dørhåndtag eller lignende (jeps, mobiltasker har også sine dårlige sider). Har bare syet snoren på igen, meeen.. Det ser ikke helt optimalt ud. Derfor er jeg meget fristet af at købe en af disse mobiltasker, især når de kun koster 40 kr. pr. stk. Er mest til den sorte, den passer til alt.

Tror faktisk at disse er lige nøjagtigt store nok, til at man kan have et kamera i (ikke et spejlrefleks, selvfølgelig, men de små. Digitalkameraer/kompaktkameraer/lommekameraer, eller hvad de nu hedder) istedet for en mobil.
Hvilken en kan du bedst lide?

Ingen kommentarer: