tirsdag den 18. januar 2011

Golden Globe 2011 - mine favoritter

Nu er der jo lige blevet afholdt Golden Globe Awards 2011, og der var selvfølgelig en masse mennesker i flotte kjoler. Jeg har fundet mine favoritter!

Jeg er ret vild med Mandy Moores blå kjole, og Leighton Meesters kjole fra Burberry Prorsum. Syntes også at Sarah Hylands kjole er rigtig flot. Den Oscar de la Renta kjole som Lea Michele har på er også fin.

Tjek lige Olivia Wildes Marchesa kjole! Den er da festlig. Er ret vild med den, tror dog aldrig jeg kommer til at eje noget lignende, haha. Mila Kunis grønne kan jeg rigtig godt lide. Den er enkel, uden at blive kedelig. Scarlett Johanssons Ellie Saab kjole er rigtig flot og glamourøs. Helena Bonham Carters kjole er meget livlig, dog ikke lige min smag. Egentlig er hun kun med på collagen fordi hun er min yndlingsskuespiller ;)

Hvilken kjole er din favorit?

Billeder fra www.msn.dk

Ingen kommentarer: