søndag den 30. januar 2011

New in - Shirt and blazer



Her i går var jeg jo en tur i Odense, og der købte jeg en leopardprintet skjorte i New Yorker til kun 60 kr. Kup! Er ikke så vild med den når den er helt lukket, men den ser rigtig flot ud hvis man har en sort top/t-shirt på indenunder og så nøjes med at knappe skjortens midterste knap.

Jeg købte også en sort blazer i H&M, den kostede 180 kr. Jeg har længe ønsket mig en blazer, men jeg har aldrig rigtig fået købt en. Ved egentlig ikke hvorfor, sådan er det nu bare. Jeg glæder mig til at bruge den, så alle mine cardigans kan få lov til at hvile sig lidt ;)

Udover disse to køb her, købte jeg også en almindelig sort basis t-shirt i New Yorker til 70 kr. Den gad jeg ikke til at tage et billede af, så håber I kan fantasere jer til den ;)

I dag skal jeg et smut hen til mine bedsteforældre, og så ellers bare hjem og se håndbold i fjernsynet. Normalt interesserer jeg mig ikke for sport, medmindre det er en vigtig kamp for Danmark, og det må man jo sige at VM-finalen i håndbold er, nu når det danske landshold er med ;) Hvad skal jeres søndag gå med?

(Beklager de dårlige billeder, lover at I får nogle bedre en dag, hvor tøjet er "in action").

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den blazer fra h&m - så du tilfældigvis om den var i grå :)?
har nemlig ledt efter blazeren, kunne bare ikke finde den på hjemmesiden

Julie sagde ...

Jeg er ret sikker på at den ikke var der i grå. Der hvor jeg fandt den hang der i hvert fald kun sorte :)
- Vidste faktisk slet ikke at den kunne fås i grå :)