tirsdag den 11. januar 2011

Tre for 100 kr i Pieces

Da jeg var ude at shoppe her i lørdags, var jeg lige et smut forbi Pieces. Der så jeg, at der var "tre for 100 kr." tilbud på nogle af deres varer. Jeg var dog kun interesseret i to af tingene, nemlig disse to halskæder:


Problemet var bare, at jeg så kun havde fundet to ting (enhver ved da at man er nødt til at købe tre ting, når det er et tre for 100 kr. tilbud ;)) De kostede 130 kr. hver, altså skulle jeg betale 260 kr. medmindre jeg fandt en ting mere, så jeg tog denne halskæde:

Er lidt i tvivl om, om jeg får den brugt, men nu tog jeg den altså bare for at tre for 100 kr. tilbuddet galdt.

Det skal lige siges at det er lange halskæder alle tre (billerne når cirka til midt på maven, fuglen er lidt kortere). Jeg syntes nemlig at jeg manglede nogle lange halskæder der havde lidt store vedhæng (billerne er lidt store, fuglen er ikke så stor igen), så de kunne pifte et ellers meget enkelt outfit op.

Ingen kommentarer: