fredag den 28. januar 2011

Monki clutch

I går skrev jeg at der var en ting fra Monki jeg syntes fortjente sit eget indlæg. Her er den så. En clutch. Syntes det ligner at den er lidt stor i det, hvilket jeg godt kan lide. Måske ikke så praktisk, men sådan en lidt oversize clutch ser jo skidegodt ud!

Denne clutch kommer i Monki butikkerne i februar, hvor der jo åbner en Monki i Odense. Jeg håber lidt på at denne clutch er at finde i butikken når den åbner, da jeg gerne vil prøve at mærke lidt på den, for at se hvor god kvalitet den er i. Den koster jo kun 150 kr, så jeg ved ikke lige om det er totalt luksuslæder. Det er ikke engang sikkert det er rigtigt læder, det kan jo sagtens være imiteret.

Jeg kan godt lide clutchen i både sort og lysebrun, men er nok mest til den lysebrune. Har ikke en eneste taske der ikke er sort, så lidt andet end sorte tasker/clutches ville ikke skade ;)

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Wow! det er virkelig en lækker clutch! :)

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com

Julie sagde ...

Ja, den er nemlig rigtig lækker og samtidig dejlig enkel, så den ville kunne gå til det meste :)