torsdag den 20. januar 2011

Monsieur Dressup


Her for to dage siden faldt jeg over disse knager i DETTE indlæg hos Maria fra Mode med Mere. Serien hedder "Monsieur Dressup" er fra Loyal Loot, og består af manchet, krave og lomme. Jeg syntes de er alt for fede og anderledes uden at blive for meget.

Jeg ved (desværre) ikke hvor man kan købe knagerne, men jeg skal nok skrive hvis jeg finder ud af det.

Dette indlæg er planlagt, da jeg ligenu er i fuld gang med at fejre min fødselsdag sammen med mine forældre og mine to søskende. På lørdag får jeg gæster, faktisk to gange. Der kommer nogle til brunch klokken 09:30, og så kommer der nogle til aftensmad klokken 18:00. Nåh. Vi ses!

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Tillykke med fødselsdagen!!:)
//www.kathrines-blogger.blogspot.com

Julie sagde ...

Mange tak :)