tirsdag den 25. januar 2011

More about Monki


Så er der nyt om åbningen af Monki-butikken i Odense! Jeg har for lidt over en måned siden skrevet at Monki åbnede en butik i Odense (læs blogindlægget HER). Der skrev jeg hvor den ville åbne henne (den åbner på Vestergade nummer 51, den gamle Men's butik), men ikke hvornår, da det ikke var offentliggjort. Inde på http://www.monki.com/ står nu der at butikken i Odense åbner i februar 2011 (det er jo lige omlidt, jaaaaa!). Der går rygter om at det bliver i starten af februar, men det kan ikke bekræftes, da en helt nøjagtig dato ikke er på plads (endnu).

Jeg glæder mig helt sindsygt, det bliver fedt at kunne shoppe i Monki uden at skulle køre i flere timer for at komme til det! :) Glæder I jer også?

2 kommentarer:

Caroline Mathilde sagde ...

Ville glæde mig mere hvis den åbnede i Horsens ;)
Men en Monki i sin by ville være såååå lækkert <3

/C

Http://www.silverpreview.blogspot.com

Julie sagde ...

Så krydser jeg fingre for at næste nye Monki skal åbnes i Horsens ;)

//Julie