mandag den 31. januar 2011

OG VINDEREN ER...


Stort tillykke til Astrid, som er vinderen af DENNE KONKURRENCE. Præmien er I am not a Paper Cup til en værdi af 129 kr., venligst sponsoreret af http://www.coolstuff.dk/. Jeg har sendt Astrid en mail.

Hvis du ikke vandt konkurrencen, men stadig gerne vil have fat i I am not a Paper Cup, så smut ind forbi http://www.coolstuff.dk/, og køb den. Prisen er jo ret rimelig, og desuden er der virkelig god service. Jeg modtog koppen (den en af jer heldige læsere skulle have i præmie) en tirsdag, men den var desværre gået i stykker. Samme dag skrev jeg til Coolstuff at koppen var helt i stykker, og derfor ikke kunne bruges. De svarede så tilbage onsdag, og skrev at jeg bare skulle smide den gamle kop ud. En ny var på vej. Torsdag var der en besked i min postkasse om at jeg kunne hente en pakke fra Coolstuff på posthuset. Det gik godt nok hurtigt, må jeg sige!

Endnu en gang tillykke til Astrid, og tusind tak fordi I gad deltage i konkurrencen. Det er virkelig fedt at I læsere har lyst til at læse det jeg skriver, og kommentere mine indlæg. Der er virkelig ikke noget bedre end når man får en ny fast læser eller en kommentar på et indlæg man har skrevet! Tusind tak til jer alle, I gør det SÅ meget sjovere at blogge!

Ingen kommentarer: