søndag den 3. oktober 2010

Asos-køb. Weee!!


I går bestilte jeg disse ting fra http://www.asos.com/, og nu tænkte jeg at jeg lige ville vise jer dem ;) Jeg har HER skrevet at jeg nok godt kunne bruge en enkelt sort og en enkelt hvid top mere, og de to ting røg så med i kurven ad jeg fandt den fine sorte cardigan inde på Asos. Udover den cardiganen og den sorte og den hvide top, købte jeg også en gråmeleret og en navyblå top :) Er sikker på at jeg bliver glad for alle fem ting :) Nu glæder jeg mig bare til at tingene kommer ;)

Indtil den 14. oktober kan man bruge rabatkoden Asossirene inde på Asos. Rabatkoden giver 20% rabat, og hvor det dog irriterer mig at jeg glemte at bruge rabatkoden da jeg bestilte ovenstående ting. Iiiih hvor er det irriterende, men det er der jo ikke noget at gøre ved nu ;)

Ingen kommentarer: