tirsdag den 12. oktober 2010

9 sorte.


Kender I det med at man virkelig mangler noget, sådan virkelig VIRKELIG mangler det, men man ikke kan finde det?

Jeg mangler virkelig en sort taske. En enkel, sort taske, som jeg kan bruge til alt. Den skal være mellemstor, så der er plads til min pung, lidt småting og til småkøb (f.eks. makeup, creme osv.). Jeg ved lige nøjagtig hvordan tasken skal se ud - jeg kan bare ikke finde den. Det irritere mig, men jeg er nok bare nødt til at fortsætte med at lede. Så håber jeg at jeg finder den perfekte taske en dag, til en overkommelig pris ;)

På billedet ser I 9 sorte tasker jeg har fundet inde på http://www.asos.com/.

2 kommentarer:

Tine sagde ...

ÅÅH det kender jeg godt. Jeg har tit det præcise billede i hovedet af hvordan det skal se ud... men er det til at finde...? NIKS.

Det er så irriterende.. Håber du finder en som passer ind :)

Julie sagde ...

Tak. Håber også du finder den perfekte taske :)