fredag den 1. oktober 2010

Mine tanker om gul og ringe.




Jeg syntes at Jane fra bloggen Shopaholic Sisters ser super godt ud i dette outfit. Jeg ville ønske at gul klædte mig ligeså godt, men nu er jeg ved at give op. Jeg har i et stykke tid ledt efter en gul cardigan, og jeg har nu prøvet en masse gule cardigans i forskellige nuancer, men ingen af dem har passet specielt godt til mig. Nu håber jeg altså snart at der dukker en perfekt gul cardigan op, og hvis der ikke gør... Så må jeg vel bare indse at gul overhovedet ikke er min farve ;)

Ringe er aldrig noget jeg sådan rigtig har gået med, men det nederste billede (det med ringene på) har virkelig givet mig lyst til at få nogle ringe, og det skal være nu, og så skal der være mange af dem, så mine hænder kan blive ligeså fine som Janes ;)

Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg aldrig rigtig har gået med ringe. Måske har jeg bare ikke rigtig fattet hvor fedt det egentlig ser ud med ringe, men det har jeg nu, så nu er det bare med at få fat i nogle ;)

Billederne er fra bloggen Shopaholic Sisters.

Ingen kommentarer: