fredag den 22. oktober 2010

København - dag 2.

Min anden (og sidste) dag i København (torsdag den 21. oktober), startede med at vi tog ud og så den billedeudstilling i Øksnehallen jeg gerne ville se. Den hedder "What A Beautiful Waste Of Talent", og jeg har efterhånden nævnt den et par gange her på bloggen.

Udstillingen viser 30 billeder af 30 forskellige kendte danskere, i en situation de kunne være endt i, hvis de havde spillet deres kort anderledes, og ikke havde valgt den vej de nu har.

Jeg havde glemt mit kamera (som nævnt i tidligere indlæg), hvilket irriterede mig helt vildt. Jeg ville dog gerne vise jer nogen af billederne alligevel, så her kommer 15 billeder fra udstillingen i bedste(dårligste) "jeg-har-taget-billeder-med-min-mobil-fordi-jeg-ikke-havde-noget-andet-kamera-på-mig"-stil.

Anders Breinholt (TV-vært)
 
Nikolaj Coster-Waldau (Skuespiller)
 
Bent Fabricius-Bjerre (Komponist)
 
Jesper Grønkjær (Fodboldspiller)
 
Liam O'Connor (Musiker)
 
Simon Kvamm (Skuespiller og musiker, forsanger i Nephew)
 
Thure Lindhardt (Skuespiller)
 
Cyron Melville (Skuespiller og musiker)
 
Nik & Jay (Musikere)
 
Pernille Rosendahl (Musiker)
 
Szhirley (Musiker)
 
Stine Bramsen (Musiker, forsanger i Alphabeat)
 
Paprika Steen (Skuespiller)
 
Karen Rosenberg (Musiker)
 
Matthias Kolstrup (Musiker, forsanger i Dúné)


Tag ind og se den udstilling. Det koster kun 25 kroner pr. person, og det er jo næsten ingen penge for en spændende udstilling, der ikke kun består af billeder. Der hører også et halvlangt digt med til hvert billede, som personen på billedet har været med til at skrive. Prisen er den ene grund til at man skal tage derind (billigt!). Den anden grund er at det er meget spændende, og den tredje grund er at billederne er meget mere fantastiske i virkeligheden, end på mine dårlige mobilbilleder ;)

Efter billedeudstillingen skulle vi have været i Tivoli for at se deres Halloween-oppyntning, men det blev det ikke til. Vi tog istedet ind på Fisketorvet, da mine søskende stadig manglede noget tøj til det bryllup vi skal til i november. Efter shopping på Fisketorvet, fik vi en is og kørte hjem :)

Ingen kommentarer: