fredag den 22. oktober 2010

København - dag 1.

Den første dag i København (onsdag den 20. oktober), blev brugt på Strøget. Der fik jeg skjorten, kjolen og den grønne top (resten af tingene fik jeg om torsdagen, inde på Fisketorvet, men jeg tænke at jeg lige ville samle al shopping i et indlæg).

Her kan I se alle de ting jeg fik fat i på Strøget og på Fisketorvet:

Skjorte fra H&M: 179,-
Jeg vil bruge den åben udover en sort eller hvid top og et par afslappede jeans, måske med et bælte i taljen.

Bælter fra Pieces: 80,- pr. bælte (160,- for begge)
Jeg vil bruge bælterne i taljen, udover en lang cardigan eller min nye skjorte.

Vest fra H&M: 249,-
Jeg vil bruge min vest over en varm strik, hvis der nu skulle komme en dag her i efteråret der er lun nok til at man ikke behøves at hive den helt store uldfrakke frem.

Kjole fra Vero Moda: 180,-
Jeg skal have den på til et bryllup jeg skal til her i november. Tror jeg tager en lille sort cardigan på til, eller min lille bolero, og så nogle smykker.

Top fra H&M: 30,-
Leggins fra H&M: 40,-

Kan bruges til det meste.

Da det var ved at blive aften, kørte vi til Sorø Storkro (Comwell Sorø), som er et hotel, der ligger i Sorø (big surprise). Det er et super hyggeligt hotel, som klart kan anbefales. Jeg ville gerne have taget billeder af værelset så I kunne have set det, men jeg havde jo selvfølgelig glemt mit kamera derhjemme. Æv! :( Nåh, det er der ikke noget at gøre ved.

Aftenen blev brugt på aftensmad i hotellets restaurant, og så hygge med cola, chokolade og film på hotelværelset :)

Tilsidst vil jeg lige tilføje, at jeg i H&M på Strøget så Robert Hansen (ham der spiller Viktor i Anja & Viktor filmene) ;) Det er dog ikke den eneste kendte jeg har set. Ved Hotel D'Angleterre var der en masse mennesker der stod og ventede ved indgangen, og så spurgte jeg en af dem om hvem vi ventede på. Så fandt jeg ud af at det var selveste Prince der blev ventet på, og jeg blev stående i nogle minutter for at se ham. Det var dog kun et kort glimt, for der gik ikke længe fra han var gået ud af hotellet, til han sad i sin bil ;)

Ingen kommentarer: