mandag den 4. oktober 2010

MAC + Disney.


Her i lørdags læste jeg tilfældigvis en lille artikel/en lille "note" i et eller andet blad (har glemt hvad det var for et blad/magasin. Grrr.. Typisk mig!), der handlede om MACs nye kollektion: Mac Venomous Villains Collection, der er baseret på Disney skurke. Jeg glemte alt om at jeg overhovedet havde læst artiklen. men så så jeg at Maria fra bloggen Mode med mere skrev at hun havde købt en blush fra kollektionen, og det mindede mig så om at jeg havde læst den artikel. Så tænkte jeg at jeg godt lige kunne skrive et lille blogindlæg om det, hvis der nu er nogen af jer der endnu ikke har hørt om MACs Disney kollektion.

Jeg syntes selv at det er nogle super fine ting.

Kunne du måske finde på at købe en eller flere af tingene?

Ingen kommentarer: