lørdag den 2. oktober 2010

Har du også set reklamen på DR?

  

Har du set den reklame på DR1 (den er sikkert også blevet vist på DR2) for DR OnlineTV/DR NetTV eller hvad det hedder? Den reklame hvor der er en masse fjernsyn med, hvor nogen bliver smadret og sådan?

Den så jeg for første gang for noget tid siden, og siden jeg så den reklame, har jeg været helt småforelsket i den sang der var med i reklamen, hvor en kvinde synger "Where do we belong, where did we go wrong, if theres nothing here, why are we still here." Jeg har længe ledt efter hvad sangen hed, og nu har jeg fundet ud af det! Det er Fallulah med Give Us A Little Love.

Nu når vi er ved musikken, kan jeg da lige sige at min yndlingssanger helt klart er Celine Dion, og mit yndlingsband Dúné. Udover Celine Dion og Dúné, hører jeg meget forskelligt musik. Her er nogle sange jeg hører en del for tiden:

- Eminem "Love The Way You Lie" feat Rihanna.
- Julie Maria "Evelyn".
- B.o.B. "Airplanes" feat Hayley Williams.

Hvilke sange hører I meget for tiden?



3 kommentarer:

Nans sagde ...

Dúné, Dúné, Dúné, Dúné! (:

Unknown sagde ...

TAAAAAAK!! Jeg elsker den sang, men anede ikke hvad den hed!! Thank you!! Lyder ellers som om du har en fed musiksmag - Dúne FTW!!

Julie sagde ...

Nanna: Haha ;)

ev1994: Det var så lidt :)