lørdag den 23. oktober 2010

Lanvin for H&M - Nu med priser.

Så lige på The Life Of Miss Jeanett, at der er kommet nogle priser til Lanvin for H&M kollektionen! Kjolerne vil komme til at koste omkring 700-850 kr, taskerne og clutchene (hedder det der? Nåh, men jeg mener i hvert fald clutch i flertal) 200-250 kr, halskæder omkring 200-300 kr. Læs mere hos Jeanett i DETTE INDLÆG. Du kan også læse lidt hos Maria fra "Mode med mere" i DETTE INDLÆG.

Jeg syntes selv at priserne er overkommelige. Jeg kunne måske godt finde på at købe en af tingene hvis jeg virkelig forelsker mig i noget af det, men nu må vi se. Jeg synes da der er nogle af tingene der ser ret fine ud, er dog ikke blevet forelsket endnu, men nu må vi se.

Håber lidt at kollektionen kommer til H&M butikkerne i Odense. Den kommer til 200 H&M butikker verden over, og jeg er hundrede procent sikker på at kollektionen nok skal ramme H&M butikkerne i København (eller i hvert fald en af dem). Om kollektionen kommer til Odense ved jeg ikke, men man har da lov at håbe :)

Billedet er taget fra The Life Of Miss Jeanett.

Ingen kommentarer: