søndag den 24. oktober 2010

Besøg en blog - Shopaholic Sisters


Øverst ses Jane, nederst ses Stine. De er begge fra bloggen Shopaholic Sisters, som også er den blog jeg har lånt ovenstående billeder fra.

Nu blev det tid til endnu et "Besøg en blog" indlæg, og denne gang har jeg besluttet at jeg vil fortælle om Shopaholic Sisters, som sammen med Fierce og Fattig på SU (som jeg skrev om i sidste "besøg en blog" indlæg. Læs det HER) er en af mine yndlingsblogs.

Shopaholic Sisters er en modeblog, som ikke kun bliver skrevet af en person. Det er de to søstre Jane (lillesøster, 24 år) og Stine (storesøster, 26 år) der skriver bloggen Shopaholic Sisters (http://www.jane-stine.blogspot.com/), som jeg klart kan anbefale at I læser.

Bloggens hovedtema er (som i nok har forstået nu) mode. Der er både mode man faktisk kan betale, mode man ikke lige har råd til, men som man kun kan drømme om, "dagens" indlæg, konkurrencer og en masse andet.

Ja, jeg ved ikke rigtig hvad jeg mere skal sige om bloggen, udover at den klart kan anbefales, så... gør jer selv den tjeneste, og læs den :)

Ingen kommentarer: