onsdag den 6. oktober 2010

H&M - In stores now.


Så lige på H&M's facebookside, at de fik nye ting i butikkerne den 7. oktober (imorgen). Tingene på billedet er nogle af de ting der kommer i butikkerne. Som man kan se er det meste af det sort, men der er dog også enkelte nude/beige/sandfarvede/lyse ting.

Jeg kan rigtig godt lide tasken på billedet. Jeg kunne nok godt bruge en taske. Egentlig har jeg ikke andre tasker end en lille sort taske med en sløjfe på fra H&M, og så mit net (shoppingnet) fra The Body Shop. I skal nok få lov til at se begge ting en dag :)

Om tingene kommer i de danske butikker ved jeg ikke. Jeg kunne ikke finde det på deres hjemmeside, men mon ikke de gør det? Jeg håber i hvert fald at jeg kan smutte ind i H&M næste gang jeg kommer til Odense, og så lige nuppe tasken med hjem, og måske et par af de andre ting ;)

Hvad syntes I om tingene? Kunne I finde på at købe nogle af dem?

Ingen kommentarer: