lørdag den 30. oktober 2010

Edie's Eyes.


Hvis I læser bloggen Trine's Wardrobe, så ved I nok allerede at Trine har udarbejdet sit eget tøjmærke:
Edie's Eyes. Første kollektion er lige kommet. Den forhandles ikke i butikker, men du kan tjekke den ud (og shoppe løs) på http://www.edieseyes.com/.

Jeg syntes at Trine har en vildt fed stil, så jeg ville da ikke have noget imod at få lidt Edie's Eyes tøj ind i garderoben. Priserne er jo heller ikke dårlige, priserne ligger budgetvenligt, altså i samme niveau som amnge highstreetmærker. Det store minus som highstreetmærker ofte har, har Edie's Eyes ikke. Med Edie's Eyes risikerer du ikke at møde fem personer på samme dag, der går i det samme tøj som du gør, da tingene fra Edie's Eyes kun laves i et begrænset antal, hvilket er et plus (syntes jeg) :)

Jeg har taget et kig på kollektionen, og ville lige vise jer hvilke af Edie's Eyes tingene der ekstra gerne måtte have en fast plads i min garderobe:

Billeder fra www.trineswardrobe.looklab.dk og www.edieseyes.com.

Ingen kommentarer: