mandag den 25. oktober 2010

Leopardvanter/handsker.


Disse ting fik jeg fat i for 1-2 måneder siden (handskerne og det farvede tørklæde købte jeg. Det beige var et gratis et man kunne få i Vero Moda hvis man købte jakke indenfor nogle bestemte dage). Tørklæderne fungerer helt fint, dog bruger jeg næsten kun det farvede, men det er egentlig ikke tørlæderne jeg vil fortælle om. Det er handskerne.

Jeg brugte dem første gang her igår, og de er virkelig dejlig varme og behagelige at have på, MEN DE FÆLDER. Da jeg stod i H&M (hvor jeg købte handskerne) troede jeg, at det kun lige var nogle få "hår" der faldt af, men jeg syntes altså at de handsker bliver ved med at fælde. Æv og æv. Det er altså irriterende, at alt man rører ved, der ikke har en glat overflade, bliver efterladt med små lyse "hår" (okay, det var nok en overdrivelse at sige "alt man rører ved, der ikke har en glat overflade, men alligevel. Det er lidt irriterende når handskerne efterlader små lyse "hår" på min sorte uldfrakke.)

Men... okay. Det er måske lidt irriterende, men mon ikke jeg overlever. Vanterne/handskerne er jo dejlig varme. Jeg har jo faktisk sådan en "fnugrulle" som jeg lige kan få hårene af med ;)

Ingen kommentarer: