onsdag den 6. oktober 2010

Ingen genbrug til mig.


Ja, jeg skulle jo have været ude og kigge i genbrugsbutikker i Odense idag, men det blev ikke til noget alligevel, da jeg fandt ud af at min mor også skulle købe gaver til tre vi kender der har fødselsdag indenfor de næste 14 dage, og at hun skulle handle ind. Hvis jeg havde taget med, så ville jeg alligevel kun have haft 30-45 minutter, og det synes jeg alligevel ikke er helt nok når jeg gerne ville kigge i 2-3 forskellige genbrugsbutikker, så jeg må vente med at bruge penge på genbrug til en anden dag ;)

Hmm.. Nu når jeg tænker over det, så er der egentlig ikke længe til jul. Eller okay, lidt, men tænk lige over det. Nu skal vi lige være færdig med oktober, og så er der kun november måned tilbage før det bliver december.. Det er da ikke så længe, vel? ;)

Iiih hvor jeg egentlig glæder mig til jul ;)

Elsker I ikke også bare jul? :)

Ingen kommentarer: